Min leverans/paket var trasigt - vad gör jag?

Vänligen kontakta kundtjänst vår hjälper vi dig omgående. Ta gärna kort på det mottagna kollit vid leverans för enklare hantering i ärendet.

Jag har inte mottagit mina varor

Om du har mottagit en spårningslänk använd denna först för att spåra er försändelse och se så inget konstigt har hänt. Om du ändå inte mottagit er beställning vänligen kontakta kundtjänst så hjälper vi dig omgående.

Hur levereras mina varor?

För stora beställningar skickas era varor med DHL och hemleverans. Vid mindre paket skickas era varor till ert närmsta DHL utlämningsställe. Vid leverans med DHL tillhandahålls oftast ett spårningsnummer så ni själv kan spåra försändelsen via DHL:s hemsida. För varuprover, om möjligt, skickas dessa direkt hem i er brevlåda.

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden syns på respektive produktsida och i kundvagnen. Ibland kan vi inte leverera er vara under angiven leveranstid på grund av saker utanför vår kontroll men vi gör alltid vårt bästa att ni ska ha er vara så snabbt som möjligt.

Vad kostar frakten?

Frakten varierar beroende på vilken typ av vara du beställer. Aktuell fraktkostnad visas alltid i kundvagnen och kassan vid din beställning. Ibland kan fri frakt förekomma om beställningen uppkommer till en viss ordersumma. Vid beställning av varuprover på mattor är frakten alltid 50 kr oavsett hur många provbitar du beställer. Beställer du provbitar på golv är det fasta priset 100 kr.